Tell Me!

 

CAP – STOLEN FROM MY BOYFRIEND

God morgen kjære dere! Så koselig å våkne opp sammen med kjæresten, spesielt når vi begge har fri hele dagen. Skal hoppe i dusjen nå og senere dra på et møte, jeg gruer meg faktisk litt. Men dere – jeg snakker/skriver jo daglig om alt og ingenting om meg selv. I dag hadde jeg veldig lyst å høre mer om DERE! Hadde vært sykt morsomt om dere orker å ta et minutt og dele litt her i kommentarfeltet. 

Hvor bor du? Hva jobber du som / hva studerer du? Hvor lenge har du lest bloggen min? Hit me!

 

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg heter Emilie-Therese. Jeg er 20 år og kommer fra Senja. For tiden bor jeg i Tromsø, hvor jeg er lærling som Helsefagarbeider. Jeg elsker strikking, trening og eldreomsorg. Jeg må ærlig si jeg ikke har lest bloggen din mer så to dager, da jeg selv ikke har blogget noe særlig de siste månedene 😮

    2. Hei! heter Lisa Amalie, 19 år (født 96) og kommer fra Bergen, men bor I Os som ligger rett utenfor. Jeg jobber som apotektekniker, men jobber ikke fast enda. Ellers på fritiden er jeg med venner når jeg kan, har samboer ( vært sammen i snart 3 år) og bruker en del tid på bloggen.
      Har lest bloggen din siden desember/januar og veldig fornøyd med innleggene dine. 🙂

    3. Hei gode og snille Benedikte <3 Jeg har fulgt bloggen din i ca et halvt år, før det var det kun skjeldne ganger. Nå er jeg innom titt og stadig! Jeg går fremdeles på vidregående skole, og har ingen aning på hva jeg skal gjøre vidre. Jeg er 18 år og har stor interesse for trening og kosthold.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg