The Best Christmas Candles

Jeg får ofte spørsmål om hvilke stearinlys som er mine favoritter ved juletider, både av venner og familie, men også av dere blogg lesere. Så i dag, tenkte jeg å skrive et innlegg om de beste festlige lysene. Nedenfor er tolv av mine all time favs!


Elemis ‘Spa Light’– En herlig søt blanding av vanilje, appelsin og kanel. Det eneste negative er at den brenner litt dårlig etter min mening. Lyset får du blant annet kjøpt på alle Elemis forhandlere. Bare så det er sagt, så endrer de fargen på glassene hvert eneste år – så ikke vær redd for at du gjør et “bomkjøp” siden den ser anderledes ut.

Pommes Frites Candle Co. ‘Spruce’ – PF Candle Co er blant mine favoritt lys. Det lukter så sinnsykt juletre! ♥

Tom Dixon ‘London’– Jeg har fått øynene opp for denne helt siden jeg fikk den i gave tilbake i sommer engang. Vil ikke si at dette er et lys kun til jul, men fungerer spesielt godt på vinterstider.

Diptyque ‘Oliban’– Jeg var faktisk litt skeptisk til lukten først, spesielt etter å ha prøvd et annet lys av de tre som var kommet da jeg først oppdaget disse. Men denne lukter ganske så amazing!

Emma Bridgewater ‘Joy’– Dette lyset.. altså. Jeg har ikke ord. Først og fremst, hvor søt er ikke forpakningen? Det lukter deilig, kanskje en blanding av nellik og kanel.

The White Company ‘Noir’ – En annen en som ikke bare til jul, men er svært godt egnet til denne tiden av året. Duften minner meg om mandariner! En stor favoritt i hjemmet mitt!

Jo Malone ‘Roasted Chestnut’ – De Jo Malone julelys er alltid på min ønskeliste, men jeg har aldri vært så heldig å få en under treet.. Så har måtte gått til innkjøp selv. Prisen er litt dyr, men med det samme kan man jo helt klart se hvor stort lyset er. Uansett, dere skjønner vell at lyset lukter utrolig godt når jeg har ønsker meg det vær eneste jul!

Capri Blue ‘Volcano’– Tror jeg oppdaget dette lyset da jeg var på ferie med familien, har enda ikke fått bestilt det hjem. Men husker enda duften av lyset! Haha, som blogger tar man bilder av alt og noterer ned hver minste ting. Så ja, jeg husker lyset utrolig godt enda! Kanskje jeg skal bestille lyset hjem i dag?

The White Company ‘Winter’ – En annen klassiker, lukter som jul i en krukke: en krydret blanding av kanel, nellik og appelsin.

Diptyque ‘Baies Black’ – Kan jeg si at dette er den perfekte julegaven for julen til en venninnne? Slik jeg føler det.

Illume ‘Balsam & Cedar’ Tin – Yes baby ♥ Skal deffinitift bestille et nytt slikt lys til! Altså, se designet! Herlig.

Next ‘Winter’ – Et rimeligere alternativ. Dette brenner ikke så jevnt som de jeg har nevnt ovenfor, men duften av granateple er nydelig.

9 kommentarer

Siste innlegg