Pray for the world


SPREAD THE LOVE

Hjertet mitt gråter. Jeg har det så vondt akkurat nå, og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Våknet opp i morges med så mange tanker som svirret rundt. Selv om det som skjedde i går er skremmende og grusomt, er det beste vi kan gjøre akkurat nå – kjempe tilbake. Så mange uskyldige liv som har gått tapt er trist, ingen ord kan beskrive den tomheten vi føler nå. Hva jeg mener med å kjempe tilbake, er ved å ikke la alt dette skremme oss. Frykt og terror er akkurat det som fører oss til irrasjonell oppførsel og spesielt til gale beslutninger. Vold vil ikke løse vold. Hva vi hører og ser er bare toppen av isfjellet, men problemet i seg selv er så mye mer. Jeg vil gjøre alt for at vi skal kunne forebygge slike hendelser til å skje igjen. Dette bør ikke styre oss, trekke oss ned og i alle fall ikke knekke oss. Det er en vanskelig tid for alle, og det er en svært viktig tid for å bevise vår solidaritet. Pray for the world – spread the love ♥

5 kommentarer
    1. På denne ellers så triste dagen vil jeg ønske deg en fin lørdagskveld <3 Bruk tiden til å sette pris på det og de du har i livet ditt. Man vet aldri når det kan forsvinne.. Derfor vil jeg benytte muligheten til å si at jeg er evig takknemlig for at akkurat du velger å skrive en blogg! Tusen takk, du er fantastisk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg