Top MAC Must Haves!


MY LATES BUY

Åh, disse skattene ble med meg hjem for noen dager siden. Og siden jeg har fått testet dem alle fire produktene en stund, tenkte jeg endelig å gjøre en liten Rewiev for dere!  De er rett og slett helt amazing god. Nå kan jeg ikke så alt for mye om sminke, men tror ikke jeg vil tipse alle produktene til de som sliter med urenheter. Gir mer informasjon under hvert bilde av produktene senere i innlegget. Enjoy ♥

MAC EYE-LINER GEL

Om du er like glad i Winged eyeliner som meg, så er dette det rette produktet. Så enkelt å jobbe med, samt så er det helt opp til deg hvor tynne og tjukke “streker” du ønsker å leke deg med. Jeg har også kjøpt meg forskjellige sminkekoster som passer ypperlig til produktet. Denne har jeg brukt i ca 2 uker nå, og kan bekrefte at den ikke glir utover hele ansiktet ditt. 

MAC MASCARA

Til dere som søker etter volum på vippene, da har dere rette Mascaraen her! Jeg har ganske lange og fyldige vipper fra før, og har forsåvidt ikke stort behov for å bruke Mascara i det hele og det store. Men på fest liker jeg å piffe det opp, og da er denne en soleklar favoritt. 

MAC PRO LONGWEAR FOUNDATION 

Foundation er alltid vanskelig å skrive om, nettopp fordi det varierer stort fra person til person. Vi alle har ulike hudtyper. Jeg tror at Mac sin foundation vil være en stor ulempe til de som sliter med urenheter og fet hud. Jeg kan telle på hånden hvor mange kviser jeg har fått gjennom hele livet mitt, så med andre ord har huden min aldri vært et problem. Ikke blir jeg glansete av noen typer sminkeprodukter heller, så for meg er det vanskelig å si. Men den er veldig tørr på huden min merker jeg, og det kan føles veldig tungt i ansiktet. Men det jeg digger ved produktet, er at jeg kun trenger 1 pump (veldig drøy i bruk)! 

 

15 kommentarer

Siste innlegg