En stor takk til Sofie Laxaa (sofiemote)

SNEEKPEAK – MORE PICS TOMORROW

Når du starter å miste motivasjonen til å blogge, og føler det er et ork å publisere innlegg er det bare en ting å gjøre – sett deg ned, tenk på hvorfor du blogger, tenk på alle de gode mulighetene du får som ingen andre får, alle kommentarene og leserne. Det var nesten så jeg måtte gjøre det. Å få fine ord betyr så veldig mye for meg, tror ikke alle kan skjønne det, men det hjelper virkelig på.

I går ble motivasjon på topp igjen, altså gud. Tror aldri noen har fortalt meg så fine ord om bloggen min, som det Sofie skrev i innlegget sitt. Tusen hjertelig takk, skjønneste deg ♥ Du er helt herlig. Mitt lesertall kan ikke sammenliknes med Sofie`s, men håper fremdeles at de som kanskje ikke vet hvem det er, tar seg en klikk dit. Har alltid likt bloggen til jenta veldig godt, husker hun skilte seg sånn ut fra alle andre toppbloggere med et ekstremt godt humør og en energi jeg ikke aner hvor kommer fra, haha! She is amazing, i love her.

17 kommentarer

Siste innlegg