Konkurranse: Vinn et eget designet deksel/skin

Annonse  


ON MY IPHONE/MACBOOK

MACBOOK SKIN & IPHONE CASE FROM CASEAPP

I SWEAR ON MY CHANEL 

Hei skjønninger ♥ Hva er vell ikke bedre enn en liten konkurranse på bloggen? Dere kan altså vinne et skin eller deksel til pc`n / telefonen din. Jeg er helt forelsket i skattene som dukket opp i postkassen min for noen dager siden. De kommer til å bli flittig brukt hos meg! Det eneste du må gjøre for å være med i trekningen om et eget designet deksel / skin fra Caseapp er å legge igjen en kommentar med navnet ditt og email addressen din. Lykke til cuties. Del gjerne innlegget! Jeg og Caseapp trekker vinneren 16 November, altså om 1 uke!

PS: ikke glem at jeg har en rabattkode som gir dere litt rabatt ? BENEDIKTENP20

33 kommentarer

Siste innlegg