Spørsmålsrunde – kjæresten svarer

♥ S P Ø R S M Å L S R U N D E  M E D  T H O M A S ♥

Oi, dette kom veldig overraskende på både meg og Thomas. Dere har helt klart fått med dere at Thomas er den som kjenner meg best av alle, kanskje derfor det var en stor etterspørsel med en spørsmålsrunde hvor han skal svare på spørsmålene om meg. Når det er sagt, vil jeg advare om at thomas sin humor er vanskelig å skjønne seg på, og at han kan virke brutal. Men han mener ingenting vondt om det han sier.. En liten obs obs når svarene kommer ut. Haha! Kjenner jeg blir litt nervøs med tanke på at han skal ta seg over et helt blogg innlegg uten at jeg får se svarene før det faktisk er publisert. Da er det bare å fyre løs på spørsmålene deres. Trenger selvfølgelig ikke bare gjelde spørsmål angående meg eller forholdet vårt, det kan være alt mulig. 

7 kommentarer
    1. hva liker du beste med Benedikte?
      Hvor mange dyr har hun hatt?
      Hvor mange ganger har hun flyttet i livet sitt?
      Jeg håper du får en god natt og drømmer søt

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg