Im tired of pretending

WEARING

JEANS FROM TIGER OF SWEEDEN
NECKLES FROM DAVID ANDERSEN
JUMPER FROM BIKBOK
JACKET FROM MUUBAA
SHOES FROM ACNE

NICE PICTURES THOMAS

Hei babes! Nå har jeg nettopp kommet inn døra etter en date med Thomas og Henning. En veldig koselig dag med to fine gutter. Var på en liten shoppingsrunde i tillegg, fikk med meg noen skatter hjem som jeg tenkte å vise dere imorgen. Vil bare ønske Henning en god tur hjemover til Finnmark i morgen. Fortsett å stå på med karate treningen, vi digger deg!

Hvor mange av dere er det som egentlig blogger? Haha, dere vil mest sannsynligvis skjønne meg med det jeg har å fortelle dere nå. Jeg er møkk lei av å late som om jeg blir fornøyd med bildene som andre tar av meg. Altså, se hvor skurrete disse bildene er! Jeg sa tydlig at vi trengte et kamerastativ, men neida.. Veldig takknemlig for at han orket å ta bilder i det store og hele, skal ikke klage. Syns bare det var litt morsomt. Han er nå en godgutt da, takk til deg Thomas. I love you! ♥

PS: IKKE GLEM Å STEM PÅ MEG – FASHION BLOGGER AWARDS ( HER ) 

17 kommentarer

Siste innlegg