Jeg fortjener det ikke

JEG HAR ALDRI VÆRT SÅ SKUFFET OVER MEG SELV, UNNSKYLD. 

Hvordan skal jeg klare å si dette på en riktig og ærlig måte? Jeg får mange fine kommentarer fra dere, faktisk flere kommentarer enn hva mange andre toppbloggere får. Selv sitter jeg med en ekkel følelse og mener jeg ikke fortjener det. Jeg jobber ikke hardt nok, og innerst inne vet jeg at bloggen kan bli bedre.

Bildene klager jeg ikke over, men innholdet i teksten suger. Det kommer dager hvor jeg ikke bruker mer enn 10 minutter på et innlegg, det sier seg selv at noe kan forbedres. Jeg lover at jeg skal skjerpe meg. En av mine største svakheter er skriving, og det er grunn til at jeg blogger. Jeg ønsker å bli flinkere, mye flinkere. Skjønner ikke hvorfor jeg har kastet det bak meg, bryr jeg meg virkelig så lite? Nei, nå er det nok. Noen ganger er man nødt for å rive tak i seg selv. Fra nå av, skal setningene mine være enkle å lese. JEG skal gjøre meg fortjent. 

13 kommentarer

Siste innlegg