Caseapp: de fineste dekslene

Annonse


Thon Hotel Kristiansand ♥ Så godt å få slappet av på hotell.. Bloggere trenger det iblant! 



MACBOOK SKIN & IPHONE CASE
FROM CASEAPP

MY NEW CHANEL BABIES

Er de ikke fine? Caseapp har et stort utvalg av deksler du kan designe selv, noe jeg allerede elsker. På Caseapp kan du laste opp akkurat hvor mange bilder du selv ønsker, i tillegg kan du også legge til tekst om du ønsker det. Du kan lage deksler til de fleste Iphone telefonene samt skins til de forskjellige modellene av Mac. De har også ferdig designet deksler/skins (her) som jeg syns var veldig fine. Likevel syns jeg det er hyggelig å kunne lage noe sitt eget. 

Lurer på om mitt neste deksel blir et Collage bilde, noe type slik som jeg har på skrivebordsbakgrunnen min? Sjekk her om du ikke har sett det. Som dere helt sikkert vet, og har funnet ut – jeg er en stor fan av Chanel. Og selvfølgelig har jeg derfor merket både telefonen og maccen min med et hint av Chanel. Et aldri så lite tips fra meg: lag et deksel som gir deg inspirasjon. Jeg er så heldig og få gi alle leserne mine 20 prosent rabatt på alle dekslene, rabattkoden er BENEDIKTENP20, og bestillingen gjør du her ♥ Ha en fin shopping, og kos dere! Anbefaler dere å sjekke bloggen imorgen tidlig, kommer en liten overraskelse til dere. 

10 kommentarer

Siste innlegg