Guess what!

A FEW DAYS AGO

Husker dere jeg nevnte hvor skuffet jeg var? Noen ganger vil ikke ting samarbeide med deg, og selvfølgelig skal slike ting skje når du føler at ting går oppover. Det er typisk. Jeg tror det var ment til at jeg skulle ha en liten “dårlig blogg periode” – for ikke bare har det vært vanskelig å blogge, men jeg har også vært syk. Utfordring har jeg virkelig fått, men… guess what!

MY BABY IS BACK

YEEEESSSS!!! haha, jeg er seriøst overlykkelig. Hvordan kan en metall ting gjøre et menneske så lykkelig? herregud. Jeg er blitt gal. Nå dere, nå.. Jeg er frisk, formen er bedre enn aldri før and my baby is back. Jeg er motivert! Tusen  tusen hjertelig takk for at dere har støttet meg så bra ved bloggingen til tross for at det kanskje ikke har blitt innlegg hver dag. Om noen dager blir det en ganske så fin konkurranse til dere, jeg gleder meg enormt mye ♥ Hvilken konkurranse håper dere på? 

15 kommentarer

Siste innlegg