Jeg spiller på sex

FLAWLESS HAIR

For å komme på topplisten er du nødt for å spille på litt sex – sier mange bloggere. Jeg mener, hva? nei, så absolutt ikke. Det er mange andre muligheter. Jeg kan ærlig innrømme å si at ja, jeg spiller kanskje litt på sex på enkelte bilder. Men det er slik jeg er, og alltid har vært. Syns ikke du skal gjøre det kun for å få lesere. 

Jeg har ingenting i mot å gå lettkledd på bilder, eller vise litt ekstra hud. Men det er sjeldent jeg foretrekker å gjøre det. Om jeg legger ut veldig mange lettkledde bilder vil dere få et annet syn på hvem jeg er – når jeg egentlig ikke er den personen. For å forklare det enkelt: jeg bikker mer mot den søte og snille jenta, frem for den deilige. På mange bilder (et godt eksempel det øverste) mener mange at jeg spiller på sex. Vet dere hva? dette er et bilde hvor jeg egentlig sier “vent litt” til fotografen. Altså et helt naturlig bilde hvor jeg egentlig ikke var klar. Er det å spille på sex? nei. Som jeg prøver å få frem i dette innlegget – selv om det finnes mange toppbloggere som spiller på sex, trenger ikke du å gjøre det. Vi trenger ikke flere toppbloggere som det, vi trenger noen nye! Vær den beste versjon av deg selv, istedenfor en dårlig kopi av en annen! 

12 kommentarer

Siste innlegg