You asked, I`m answering

 

Hvorfor nekter du på at du har tatt silikon? Tror du ikke jeg ser forskjell fra 2011 da du blogget og frem til nå? Unnskyld, men hva vil du jeg skal si? Ja, jeg har tatt silikon. Fornøyd nå eller? Hadde du spurt meg privat, kunne jeg trådd til en hvit løgn for å gjort deg fornøyd, men frem for leserne mine ønsker jeg å være ærlig. NEI, jeg har ikke tatt silikon. Det er noe jeg aldri har tenkt eller vurdert å gjøre heller. Jeg vet om mange som har tatt det, og har ingenting i mot det heller. Det ser fantastisk pent ut! Men jeg tror ikke silikon ville hjulpet meg på noen veier.

Hvorfor redigerer du bildene dine? slutt med det Jeg vet ikke helt om jeg skal ta dette som et kompliment eller ikke. Takk som på en måte sier jeg ikke trenger redigering. Men på en annen side må redigeringen til for å få de lyse og fine bildene. ISO innstillingene holder ikke alltid. I dårlig lys er det utrolig vanskelig å få tatt gode kvalitets bilder. Jo lavere innstillingene mine på kameraet er – jo større sjanse er det for at bildene blir kornete og skurrete. Derfor foretrekker jeg høyere tall, og heller redigerer de lysere slik at jeg sikrer meg gode bilder. 

Hvorfor godtar du aldri kommentaren min? Hva får jeg ut av at du kommenterer dumme påstander som ikke stemmer? Det siste du skrev var blant annet at du så meg i FHM bladet og at det var helt sykt hvordan jeg i det hele tatt har fått meg jobb. Altså.. jeg har ikke ord. Haha, stakkars stakkars deg. Jeg håper du finner deg en annen hobby snart.

Hvor mange tonn med sminke klæsjer du over øynene dine? Helt ærlig, så klæsjer jeg mer foundation enn mascara/øyenskygge/eyeliner. Du kan jo ta en titt på sminkevideoen min å dømme selv. Alle har ulike syn på hva “mye” sminke er. Jeg vet at det finnes mange jenter der ute som bruker dobbelt så mye mindre sminke enn meg, samtidig er det så ufattelig mange som bruker dobbelt så mye. Har du noe i mot de som bruker mye sminke siden du spør? Jeg kan avklare her at jeg driter i hvor mye sminke en person velger å bruke. Sminke er morsomt å holde på med, samtidig kan det forandre et helt fjes. Jeg syns det er dødskult, og enda kulere at jenter tør å gå sin egen vei, sminke seg på sin egen måte – uten å tenke hva andre vil mene.

Du har nevnt før at du ønsker restylane, men nå sier du stikk motsatt? Jeg kjenner også på følelsen av kroppspresset idag, jeg er like menneskelig som du selvom jeg sitter forran et tastatur å skriver om hverdagen min. Jeg leser også på sosiale medier, jeg leser også om alle de fine leppene. Jeg kan vell si det slik: ja, fristelsen er stor. Men vil jeg virkelig gjøre det, eller vil jeg gjøre det fordi alle andre gjør det? Det er spørsmålet. Jeg har aldri hatt en plage med leppene mine før nå, så det blir litt for dumt om jeg tar det. Men igjen, jeg skal ikke nekte på noe. Jeg føler bare det blir for feil av meg å ta restylane, nettopp fordi jeg egentlig ikke sliter med størrelsen jeg har nå. Jeg er ganske fornøyd med utseende mitt akkurat slik det er. 

Du har en drit kjedelig blogg og lager aldri “kvalme”, hvordan tror du at du vil nå topplisten med dette? Jeg har ingen mål om å nå topplisten, der har jeg allerede vært. Grunnen til at jeg blogger er egentlig fordi jeg har sykt lite å gjøre ellers i hverdagen min, og syns dette er utrolig morsomt. Spesielt morsomt å svare på kommentarer som du slenger ut. Jeg tror ikke at man alltids trenger å lage kvalme for å få seg lesere, jeg tror det gjelder å være aktiv, inspirerende og motiverende. Jeg kan nå topplisten ved å skrive et rørende innlegg, jeg kan nå topplisten ved å vise kjærlighet, jeg kan nå topplisten ved å vise den virkelige meg. Å lage kvalme er som om å be etter hat kommentarer selv, det er som å be etter 3 dager på topplisten med hets, hat og truende kommentarer. 

Du er klar over at du har selvbruningsskille? Jøss, takk som gav beskjed ♥ Desverre er jeg også et menneske, ikke en robot. Av og til bommer jeg på selvbruningen, av og til tar jeg på meg selvbruning å blogger mens fargen virker, av og til dusjer jeg ikke alltid ut selvbruningen før blogg innlegget er ute. Jeg er ikke perfekt, jeg har mine feil jeg også. Noen ganger smører jeg på 2 lag med selvbruning, og skylder fargen vekk om kvelden. Det vil da si at fargen er ekstremt brun inntil jeg står i dusjen – i mellomtiden vil skillen være der, selvfølgelig (de gangene jeg velger å ikke ta i ansiktet, kun på kroppen). Skal ikke unnskylde meg for at jeg ikke er bra nok for deg. 

 

7 kommentarer
    1. jeg skjønte ikke helt, så du har ikke tatt silikon? (ikke meg som skrev den opprinelige kommentaren altså). Men var litt uklart. Og hadde akkuratt tenkt å spørre deg om hvor mye du hadde lagt inn (har tatt selv men vil ha større) før jeg så innlegget, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg