Anastasia Beverly Hills – Top 2 favorites

ABH CONTOUR KIT
ABH EYEBROW POWDER
 

MY TOP FAVORITES FROM ANASTASIA BEVERLY HILLS

Jeg velger å starte med min største favoritt, øyenbrynsproduktet. Først og fremst, det er ikke et dårlig produkt overhodet. Det gjelder bare å smøre seg inn med tålmodighet. Prøv deg frem et par ganger! Øvelse gjør mester. Helt siden 6 klasse har jeg brukt øyenbrynspenn til å forme brynene mine. og jeg fattet ikke hvorfor brynene mine så unaturlige ut. Ikke missforstå meg, de kan se naturlige ut med brynspenn også, men siden brynene mine er veldig tynne (og jeg vil ha litt tykkere) lar det seg virkelig ikke gjøre med penn. Et ordentlig brynsprodukt og en sminkekost gjør jobben sin! 

Så har vi mitt gode contour kit som jeg bare elsker. I mitt forrige innlegg (her) skrev jeg om Cream Contour Kittet til ABH, som også er en stor favoritt. Men jeg liker finishen av denne bedre. Mye enklere å jobbe med og ikke minst er ikke denne like tung på huden. Dette er et produkt jeg vil anbefale til hverdag og fest dersom du skal skille deg litt ut. Contouring gjør vanvittig mye med ansiktet ditt, og du kan virkelig forme det akkurat slik du ønsker det. Igjen, det krever litt tålmodighet av deg – men om du skal gjøre en enkel look, så er dette verdens enkleste produkt å bruke! 

10 kommentarer

Siste innlegg