Do you want a shoutout?

JACKET FROM MUUBAA
JEANS FROM WR.UP
SHOES FROM ADIDAS
TOP FROM ACNE

TODAY`S OUTFIT

Kan jeg bare starte med å si tusen millioner takk for alle de fine kommentarene dere levner igjen i kommentarfeltet mitt? Jeg er overlykkelig. Siden dere er så flinke med å kommentere bildene mine, og stadig titter innom bloggen min – vil jeg gi dere noe tilbake for det. For hver månede som går, skal jeg kåre den flotteste bloggeren, dette vil si at jeg skriver et fult innlegg om den personen jeg syns fortjener oppmerksomhet. 

______________

 

Som sagt var jeg på byen idag og handlet litt. Ble ikke så veldig mye, ettersom jeg faktisk prøver å spare penger og heller bruke de på en fornuftig måte. Men kjøpte inn litt ny sminke, blant annet Anastasia Cream Countor Kit. Noen interesse av at jeg viser hvordan man bruker det? ♥ Kommenter JA i kommentarfeltet så skal jeg få fikset det. 

 

34 kommentarer

Siste innlegg