You asked, I`m answering

I samarbeid med Upbra

MY ONE AND ONLY

♥ Nå har jeg skrevet et innlegg om BH`ens funksjon (her) samt et innlegg om Upbra (her), påtide å svare på alle spørsmålene deres! ♥ 
 


Glir Upbra sine BHer ned? Nei, det gjør dem ikke. Om du leser innlegget mitt om funksjonen så skjønner du hvorfor. I korte trekk kan jeg fortelle at det er silikon både inni BH`en og rundt selve midjen slik at den skal holdes oppe. 

Hvordan er størrelsene? Jeg kjøpte mine i samme størrelse som jeg ellers bruker. Mange tenker nokk en størrelse større på grunn av push up effekten, etter min mening er det ikke svært mye push up padding i den, noe jeg elsker. Du justerer på stroppene oppe ved skuldrene og nede ved kløften for å oppnå den optimale push up effekten. 

Det virker for godt til å være sant! Er dette dine helt ærlige meninger? Vel, jeg tenkte det samme som deg. Dette er virkelig en BH som gjør underverker, og ja, det er mine helt ærlige meninger. Den er amazing. 

Er det trygt å handle fra Upbra? liker ikke å bestille fra utenlandske sider. Ja, det er trygt. Nå har jeg handlet der 2 ganger, og har fått varene mine etter beregnet tid. 

Tusentakk for tipset Benedikte ♥ Eneste jeg lurer på, hvordan er stroppene? Åå ingen problem søting, det skulle bare mangle. Stroppene vil jeg si er ganske så normale, kanskje litt mer behagelig å ha på. De skraper ikke like mye mot huden som mange andre. 

Describe the bra with three words. Flawless, amazing and iloveit. 

Upbra vs victoria secret? Victoria Secret kan ikke sammenlignes med Upbra. De er på to helt forskjellige nivåer. For å si det veldig kort: Upbra har en push up effekt som virker, ikke minst sklir den ikke ned. 

Hello cutie! Im from Denmark – do you know about the shipping? Hi sweetheart! Yes, they ship worldwide. You can e-mail them at [email protected] for more information. 

 

20 kommentarer

Siste innlegg