My secret – boob talk

I samarbeid med Upbra

Let me start with this: Its craaaaazy! it works! Jeg har funnet den beste BH`en noen sinne, som virkelig gjør underverker. Jeg har skrevet et tidligere innlegg (her) hvor jeg forteller litt om funksjonene og hvordan den sitter på. Sjekk ut! Jeg er mektig imponert over servicen de gir, det er helt utrolig. De svarer raskt tilbake, hjelper deg med spørsmålene du har og opptrer profosjonelt. Jeg kan med hånda på hjerte si at du er i trygge hender. Det er absolutt trygt å bestille fra nettsiden demmes. Du skal gjerne stille meg spørsmål i kommentarfeltet dersom du lurer på noe. Vil også tilfløye at dette er mine egne meninger, ville aldri reklamert for et dårlig produkt. Jeg har både venner og familie som leser bloggen min – og ville selvfølgelig aldri anbefalt de noe som ikke funker. Just trust me!

Som dere kanskje har lagt merke til i løpet av mine 6 år her på bloggen, har jeg ikke spesielt store pupper. Jeg har aldri vurdert silikon, men jeg har mange gang ønsket litt større pupper i spesielle anledninger. Jeg har prøvd push up BH før, veldig mange ganger faktisk. Men dere sitter kanskje i samme knipe som jeg gjor – de presser puppene opp for mye. Ingenting har funket på meg, før nå. Upbra er helt amazing. Den har en spesiell silikonforing som unngår at BH`en glir ned når du er ute å farter eller danser. Det er ikke engang den beste delen! Det beste er at du faktisk kan justere hvor mye kløft du ønsker. Push up effekten du får, ser med andre ord helt naturlig ut.

Jeg vil fraråde alle jenter som vurderer silikon – gå heller å kjøp deg en ordentlig BH. Du sparer deg for penger, arr og ikke minst en risiko for at puppene dine ikke blir som ønsket. Besøk Upbra sin hjemmeside her. 

15 kommentarer
    1. Tone: Tusentakk skjønne <3 Nei, var usikker på om jeg skulle det. Er ikke helt "meg" å dele slike bilder.. men så lenge det finnes 1 jente der ute som tenker "nei, silikon er kanskje ikke så viktig likevell" så er jeg fornøyd 😀 Iværtfall et stort ønske om å få alle til å vente noen år før de tar noe!

    2. Holder den seg bra oppe? 🙂 Jeg har det problemet at jeg må handle på spesielle undertøysbutikker for å komme opp i riktig strl, og da blir stroppene over skuldrene veldig tykke for å holde oppe, noe som gjør at jeg får mye vonde spenninger..

    3. Jeg har lenge vurdert silikon selv, selvom jeg vet at jeg har naturlig store pupper 🙂 Men har alltid hatt lyst på litt større, men jeg også fant en bh som gjør at puppene ser fantastisk ut hele tiden 🙂 Å det føler jeg er viktig for å styrke selvtilliten 🙂

    4. Emilie: Har forresten sett mange sinnsyke forandringer, de med VELDIG små pupper fikk plutselig en veldig fin kløft. Anbefaler deg å dra innom Upbra.com å se på de forskjellige bildene og videoene andre har lagt ut om de 😀 Tror dette er noe du må se selv! Vanskelig for meg å si.. Skulle gjerne vært litt mer til hjelp.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg