My morning routine

MY MORNING

Good morning sweeties, jeg har savnet dere. Lå lenge i natt å tenkte på hvor heldig jeg egentlig er. Jeg har startet en blogg med de mest fantastiske og søteste leserne. Det er lenge siden jeg har kjent på den følelsen. En god følelse! En vanlig start på dagen som blogger er ulikt fra mange andre – vi jobber hjemme i vår egen stue. 

IM WEARING

JUMPER FROM MANGO

BEKLAGER SÅ MYE FOR BILDEKVALITETEN

En typisk vanlig morgen for meg er først å fremst fikse meg før kameraet slåes på. Dermed tar jeg blogg bilder av enten frokosten min eller hvordan jeg ser ut. Slik som jeg har gjort nå. Min jobb dag tar aldri slutt, jeg mener – fra 07:00 og frem til 16:00, er jeg ofte på mailen min og bloggen for å besvare kommentarer så godt jeg kan. Etter 16:00 fokuserer jeg på innlegg. Tenker ofte på hvilke blogg innlegg jeg skal skrive, når jeg skal skrive de og ikke minst – fikser bildene klare. 

Står opp ♥ dusjer ♥ sminker meg ♥ frokost ♥ fiksing av bryn, vipper, negler osv ♥ finner frem kameraet ♥ bloggen

 

10 kommentarer

Siste innlegg