Du er ikke bra nokk

Jeg har mine skjønnhetsfeil, jeg har tatt dumme valg og jeg er langt ifra perfekt. Jeg feiler fremdeles, og sier kanskje dumme ting jeg ikke har tenkt over. 

Har du noen gang fått høre at du ikke er bra nokk? I mitt tillfelle gjelder dette mange ting. Jeg får stadig vekk høre at jeg ikke er en god nokk blogger fordi jeg ikke har mine egne meninger, eller at jeg ikke er pen nokk til å stille opp som modell. Instagram kan jeg også glemme, for jeg tar ikke gode nokk bilder til å få få 1000 likes på ett bilde. Hva om jeg ikke vil dele mine egne meninger på bloggen fordi det vil skape diskusjon i kommentarfeltet? Hva om jeg selv er fornøyd med bildene fra Photoshooten min? Hva om jeg ikke ønsker å legge ut “perfekte” bilder på instagram? 

Hvorfor er det slik at jeg må være som alle andre toppbloggere? hvorfor skal jeg frontes som en kjendis? Jeg har så mange spørsmål. La meg være den jeg ønsker å være – meg selv. Mine photoshoots, min instagram og min blogg. Det er mitt liv, og ingen kan forandre på hvordan jeg ønsker å opptre som en offentlig person i sosiale medier.

 

9 kommentarer

Siste innlegg