Sick

Im back in a few days, babes. 

I de siste dagene har jeg absolutt ikke følt meg vell.. Har ikke orket å fortelle noe på bloggen, fordi jeg alltid har ønsket den bloggen hvor vi skal se vekk fra dårlig stemning. Men når feberen ikke gir seg med det første, tenkte jeg det var greit å oppdatere dere på det. Jeg har det ellers fint, og håper på å bli frisk snart. Tusen takk for kjempe mange fine kommentarer på bloggen, setter pris på det. Dere er helt herlige, dere gjør dagene mine så mye lettere. 

_____________

Linkerunden har jeg fikset, og den ligger ute på bloggen imorgen tidlig. Jeg legger veldig lett merke til hvem som stadig er innom bloggen min å kommenterer fine kommentarer, kan gi et lite hint om at noen av dere er med i linkeruden ♥ Jeg kan ikke love mange innlegg per dag nå som jeg er syk, men jeg er ordentlig tilbake om noen få dager – trust me! Nå skal jeg legge, så vi snakkes senere. Love you guys, Xxx.

 

5 kommentarer

Siste innlegg