Silikon og restylane

Silver bomber jacket

God kveld alle mine flotte lesere ♥ Fikk faktisk et spørsmål angående utseende mitt, om jeg noen ganger har tenkt på silikon & restylane med tanke på kroppspresset. 
Jeg satt lenge å tenkte hva jeg skulle svare, for alt jeg sier blir feil. Det er alltid en eller annen som missforstår meg. Først og fremst, jeg har ingenting i mot de som tar
silikon og restylane. Jeg syns det er kjempe pent. Det er to helt forskjellige ting å legge seg under kniven fordi alle andre gjør det, og legge seg under kniven fordi det
har vært en plageånd i flere år. Jeg har alltid vært komfertabel med meg selv, og hvordan jeg ser ut. Det har aldri stått i tankene mine. Jeg har alltid sett opp til
fashion modellene og tror derfor silikon er helt ute av min verden. Restylane har jeg hatt i tankene mine, for å være helt ærlig. Gjør litt vondt å si det, siden jeg har
såppas mange yngre lesere. MEN – jeg har ikke tatt det. Utseende mitt er jeg fornøyd med, så tror neppe jeg kommer til å teste det ut.

___________

Mer vil jeg ikke si, fordi jeg egentlig ikke har interesse av det. Spør meg heller om vippe-extensions eller noe slikt. For det er noe jeg absolutt vil teste ut! Jeg
trives med å kunne ta ting vekk dersom jeg angrer. Haha.. Noen her som har testet ut vippe-extensions? Fortell meg gjerne dersom dere vil anbefale det. 

4 kommentarer
    1. Har ikke noe tips ang. Vippe-extensions dessverre, men en idé kan jo være å prøve ut vippeserum som forlenge dine egne vippa. Permanent og mer naturlig siden det e dine egne vippa :)) Bare en tanke som slo mæ.

    2. Du er dyktig du!
      Har heller ikke prøvd vippe-extensions, faller meg ikke inn å gjøre det når man ser at mange må fylle på hele tiden så pengene bare renner ut utømmelig 🙁 (og jeg er ikke noe sponset blogg heller akkurat!) må bruke mascara på de nederste vippene allikevel ellers så ser jeg ut som et sovende monster <3 hahha, så da bruker jeg heller tid på å sminke meg 🙁

    3. Viveka: Har prøvd det, men syns ikke det gav noen forandringer på mine vipper! Har veldig lange vipper ellers, er egentlig litt mer volum og fyldige vipper jeg er ute etter 😀 Men takk for tipset uansett!

    4. Kristine Larsen: <3
      Ja, er akkurat det. Også klager de alltid på at vippene blir så ødelagte etter vippe extensions.. såååå nei. Det frister ikke så veldig! Har veldig lyst på fine vipper, men da uten ulemper. Haha, noe som ikke kommer til å skje 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg