Our cute apartment in K-town



LIVINGROOM

Da har jeg endelig fått tatt noen detalje bilder av leiligheten til dere. Den er ikke så stor, men vi føler ikke trang til noe større foreløpig. Desverre så er ikke alt av interiør på plass riktig enda, men jeg skal være flink å oppdatere dere på alt nytt som kommer til leiligheten i kategorien bolig & interiør ♥ Leiligheten vi har nå er så koselig, alt er perfekt. Jeg gleder meg til å vise dere den, og jeg gleder meg enda mer til å vise dere alle de nye tingene vi skal kjøpe. Jeg kan garantere at det blir noen turer til Ikea og andre interiør / møbel butikker. Dette blir et spennende år, som jeg ser masse frem til. 

_______

Nå skal jeg svippe en tur på byen og handle litt. Har egentlig ikke lagt noen spesielle planer idag, håpet på et litt bedre vær slik at vi kunne dratt på stranden og koset oss. Vi krysser fingrene på at vinden vender seg en annen plass imorgen! Må dere ha en fortsatt fin dag søtinger, så snakkes vi senere ikveld. 

10 kommentarer

Siste innlegg