Avslører min nye hjemplass

Får jeg lov å si god morge selv om klokken nærmer seg ettermiddagstid? haha.. Først nå har feberen og hele pakka begynt å dempe seg, fremdeles kjennes det ut som om kroppen er brutt ned. Bloggen får vente til jeg er blitt frisk, tenkte bare fortelle dere hvorfor det ikke har blitt noen innlegg. 

Husker dere forresten innlegget jeg spurte dere om hvor jeg skulle flytte? Var ingen av dere som gjettet riktig. Men det var mange som gjettet Stavanger, noe som har stått lenge i tankene mine. Og ja, jeg vurderte Stavanger sterkt. Men det er en by, som har smeltet hjertet mitt. En by som for meg virker utrolig koselig, Kristiansand ♥ Må takke Kristina som hjalp meg litt med boplass. Åh, hun er bare super søt. Trykk på linken å dere kommer dere rett inn på bloggen hennes. 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg