Hade Finnmark, hei xxx

Opp og hopp, jenter! ♥ Jeg er fult klar over det trøtte ansiktet mitt, men altså – er ikke det veldig normalt? Hvor normalt det er å stå opp klokken 06:30 for å rekke å skrive innlegg til bloggen er mindre normalt for min del, haha! Men jeg må si en ting, jeg elsker det! Bloggen, leserne og alle de flotte og fine kommentarene deres betyr så utrolig mye for meg. Tusentakk jenter og gutter. Dere alle er super herlige, har lyst å gi dere en stor klem! 

I dag blir en travel telefon dag! Ny leilighet står for tur på en splitter ny plass hvor jeg ikke kjenner en eneste sjel. Klarer dere gjette hvilken plass jeg skal flytte til? Den som gjetter riktig får linket bloggen sin inn på min blogg ikveld. Gjett i vei, jeg er spent! For å gjøre dere enda mer forvirret – ikke glem at jeg er en jente fra en bitte liten plass i Finnmark som ikke engang er en by. Oslo? Lillehammer? Hemsedal? eller en helt annen plass? 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg