Nytt innkjøp – bedre blogging

Testing av mitt nye kamera stativ, finally! Tidligere hadde jeg et kamera stativ som var utrolig lite og lavt, det funket dårlig til både antrekk- og portett bilder. Det resulterte i at min snille kjæreste alltid måtte stille opp som fotograf. Han er flink å ta bilder, og det hjelper utrolig mye på at han er så hjelsom. Men de gangene han var borte, så var det nærmere umulig for meg å kunne blogge! Så nå ser jeg virkelig lyst på ting.

I morgen drar jeg hjem til min kjære mor og lillesøster, gleder meg ufattelig mye. Skal huske å ta med meg stativet mitt, kanskje dere får se noen bilder av lillesøsteren min? Hun elsker antrekksbilder, og vise seg frem på kameraet. Så håper hun ønsker å være med på bloggen litt! Har jeg noen lesere som er på samme alder som Henriette?Noen i 14 års alderen? ♥ Gjerne fortell meg hvor gammel dere er! Hadde vært morsomt å høre. 

14 kommentarer

Siste innlegg