Photoshoot i studio + video

My last photoshoot.





Bildene er tatt av Theresa Knudsen! 

Det var en stor etterspørsmål om bilder fra photoshooten til meg og Theresa, så her har dere noen å nøye dere med i mellomtiden! ♥ Nå har jeg akkurat kommet til hjem-plassen min, og gud det føles godt. En 5 timers biltur er mer enn nokk for meg. Nå ligger jeg i halvsøvne og er like før jeg bikker over til sove modus. Kanskje ikke så rart da jeg satt våken frem til 04:45 igår natt for å jobbe med bloggen. I tillegg stod jeg opp 09:00 idag for å rekke møter og diverse før jeg fikk satt meg i bilen og startet hjemover. Holder på å skrive planleggingslister for bloggen fremover, så når det blir ferdig har jeg endelig orden og rutiner på plass. Noe jeg ser veldig frem til! Vi snakkes imorgen, og da har jeg lillesøstren min med. Vi kjører i gang en spørsmålsrunde hvor hun skal svare på spørsmål om meg. Ask her something! Skal se om vi kanskje klarer å få til en video denne gangen. Good night, sweet dreams. 

12 kommentarer

Siste innlegg