Pancakes with chocolate and strawberries

Sunne proteinpannekaker til frokost etter en hard treningsøkt er alltid noe kroppen venter på. Masse proteiner og ny energi som lagres. Jeg er virkelig klar for en ny dag. 
Foretrekker alltid en god treningsøkt tidlig på morgenen, syns det er best. Fikk spørsmål på instagram om oppskriften på disse, men det kan jeg ikke dele ut. Nå for tiden
hjelper venninnen min Lone Norås meg med kostholds og trenings oppsett. Det vil da si at det koster penger for dette. Men vil absolutt anbefale dere å kontakte henne!
Likevel, tenkte å dele en annen liknende oppskrift med dere! Enjoy.


Du trenger

♥ 30g proteinpulver ♥ 30g havregryn ♥ 2ss sukrin ♥ 6 dråper stevia sjokoladesmak ♥ 1ts bakepulver ♥ 1 eggehvite ♥ 1ts kanel ♥ 1ts kardemomme 


 Slik gjør du

Bland alle de tørre ingrediensene sammen i en bolle og rør om. Deretter heller du i de våte. Voila! Da er det bare å sette igang stekingen. Jeg pleier alltid å sette en form
for smør/olje/spray i pannen slik at pannekakene ikke skal sitte fast og revne i det du snur de. Som topping har jeg brukt sjokolade saus fra Walden Farms og ferske jordbær.
Walden Farms sine produkter er helt himmelsk, de får du kjøpt på Iherb til en billig penge. 

– Håper det smaker – 

10 kommentarer

Siste innlegg