5 FILMER Å SE I SOMMER

På regnfylte sommerdager er det ikke stort man kan gjøre. Tv-kanalene har en god del filmer å vise, men som regel går det på kveldene. Ikke alle har like fint vær hele tiden heller, så tenkte det kanskje var greit å komme med noen forslag til morsomme og gode filmer som passer ypperlig til sommeren.

Grown ups


Alle Grown Ups filmene syns jeg er så morsomme, kan sitte å se første og andre filmen i strekk. Med andre ord – i timesvis. Adam Sandler har alltid vært en stor favoritt hos meg siden Two and a half men. Jeg syns han er en hysterisk god skuespiller. Anbefales på det sterkeste, spesielt om du ønsker deg en god latter sammen med familie, venner eller kjæresten din.

Let`s be cops


Filmen handler om to menn som står fast med karrieren sin. Alt starter med en kostymefest hvor de kler seg ut som politimenn. Det går ikke lang tid før de finner seg til
rette i rollen som politibetjenter. Det går ikke lang tid før Justin og Ryan begynner å få store problemer. Haha! Jeg elsker slike type filmer hvor det er overdrevent og
latterlig. Vil anbefale filmen til alle som er ute etter en lett underholdning. Skal være ærlig med dere å si at jeg flirte en god del i filmen, og kunne gjerne sett den igjen.

A haunted house 2


Malcolm er så bra, herregud. Anyways, filmen Benedikte aldri ser alene. Jeg hater grøsser filmer, for jeg ligger seriøst på kveldene å er livredd før jeg legger meg. Det som gjør en stor forskjell med denne “grøsseren” er at det ligger humor bak i alt. I love it, ler like mye vær gang.

De urørlige


Tårer og glede på samme tid ♥ Filmen er basert på en sann historie om et uventet vennskap. En rik mann i rullestol som ikke kan bevege seg – annet enn hode. Han slipper inn/ansetter en person uten penger og utdanning som snur livet demmes. Filmen gir så utrolig mye, istedenfor at jeg skal fortelle dere om hele filmen, ønsker jeg at alle og enhver velger å se den.

21 jump streets


Filmen handler om to politimenn som egentlig er misfornøyd med hvor lite spenning det er på jobben deres, og blir henrykt når de endelig får jobbe sammen på en High School for å bekjempe ungdomskriminalitet. Tror dette har vært en favoritt hos meg ganske lenge, har sett den minst 4 ganger og går som vanlig ikke lei. Hva er galt med meg? haha.

Kanskje du har noen flere forslag? 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg