About me

 

· BENEDIKTE PORSANGER ·

Om meg: Mitt navn er Benedikte, 22 år gammel og bor i Kristiansand. Jeg bestemte meg for å blogge for en stund tilbake – jeg ville ha en plass å få ut tanker, ideer, min store kjærlighet for fashion og et sted jeg kan være meg selv. Jeg er svært opptatt av blogging og dele min hverdag med dere, jeg elsker å se etter inspirasjon samt inspirere de rundt meg. Håper du liker bloggen min og at du finner noen form for inspirasjon.

About me: My name is Benedikte, 22 years old and live in Kristiansand, Norway. This blog was a long time coming – a place to gather my thoughts, ideas, love for styling and a place to simple be Benedikte. I am extremely passionate about blogging and sharing my everyday with you guys, I love looking for inspiration as well as inspiring those around me. I hope you enjoy reading my blog and that you can use my blog for inspiration. 
 

Kontakt: Om du har noen spørsmål, tilbakemeldinger eller samarbeidsideer så gjerne si ifra! Jeg elsker mennesker som tar ting til det neste steget og ikke minst gir litt utfordringer. Jeg er spent til å møte deg, og vil elske om vi omså bare får tatt en prat. Tusentakk som besøkte Benediktenp og kom gjerne tilbake igjen!

Contact: I would love to hear from, if you have any questions, feedback or collaboration ideas. I love people who want to take ideas to the next level and have a passion for creating. I am excited to meet you and would love to chat. Thanks so much for visiting Benediktenp and please come back soon!

[email protected]

 

14 kommentarer

Siste innlegg