P-P-PLAY MY DRUM

“WHEN YOUR BODY FEELS THAT IT HIT THE MOVING TO .. “

Perfekt til både trening, fest og sommerturer. Gjør som meg å legg den inn på spotify listen din! Klikkbar link HER. Gjerne legg igjen en kommentar om hva du syns om
sangen “Play my drum”. Vil høre deres meninger også.

Herregud, jeg husker det som om det var igår. Da en jente kom på Idol scenen, små nervøs. Og åpnet stemmen. Jeg ble helt paff. Ikke bare sang hun bra, men
personligheten vi fikk et lite glimt av – samt utseende. Alt klikket så bra. Og nå står hun frem, selvsikker og stråler som aldri før. Altså, gud. Den jenta
rocker virkelig alt. Vet ikke helt med dere, men husker dere singstar? Jeg og bestevenninen min sang alltid sommerflørt der. Og gjett hvem som likte å leke
at hun var Sandra? jo, det var meg det. Haha!

23 kommentarer

Siste innlegg