MY NEW OFFICE

I TOTALLY LOVE MONDAYS

Good morning guys! Ja, du leste det. Jeg skal få mitt eget hjemme kontor hvor jeg kan sitte å blogge. Jeg er så lettet, glad og takknemlig. Dette har lenge vært et stort ønske og nå skjer det. Gleder meg sykt mye til å vise dere, og er spent på hva dere syns om det. Ser for meg et veldig simpelt, men med det samme veldig lyst og koselig rom. Om dere har noen tips til nettsider som selger fine vaser, pledd og andre interiør ting er det bare å kommentere nedenfor! Har allerede bestilt en god del. Men trenger fortsatt litt til, for å fylle det ut!  

Nå skal jeg drikke opp siste slurken fra kaffekoppen så jeg får med meg litt av været ute. Solen skinner som aldri før – virkelig et tegn på at sommeren er på tur. Vi snakkes senere, søtinger. Og tusen tusen hjertelig takk for alle kommentarer som har tikket inn i det siste. You made my day!  

19 kommentarer

Siste innlegg