MY MONDAY MORNING

MY LOVELY PUPPY, JESSIE! 

Hunder er som babyer, de trenger kjærlighet, oppmerksomhet og en de kan føle seg trygg på. Det beste jeg vet, er følelsen jeg får da jeg ser hvor glad Jessie blir av å se meg om morgenen. Hun løper oppi sengen min, slikker meg i ansiktet og kommer med leken sin. Da er det påtide å stå opp vettu. Vi starter alltid dagen med å leke med hennes favoritt leker, så tar vi noen triks (feks gi labb, snurr rundt, spill død, give me five, gå bakover, ta armhevinger med meg). Til slutt tar vi oss alltid en liten løpetur. Idag bestemte vi oss for å dra på fjellet! ♥ Føler meg så heldig som alltid får våkne til en skjønnhet som dette. Livet smiler! Nå skal jeg løpe en rask tur på treningssenteret med min fantastiske venninne Emilie. Vi snakkes! 

8 kommentarer

Siste innlegg