New in: Runwaydreamz

Holaaa ♥ Tenkte å fortelle litt om runwaydreamz shortsene siden det har vært en stor etterspørsel om det. De er virkelig de mest fantastiske shortsene jeg noen gang har hatt. Så absolutt verdt pengene. Mange stiller spørsmål angående shortsene, noe som er forståelig ettersom den er såppas dyr. Tenkte å ta for meg 2 ofte stilte spørsmål som går i repeat på bloggen og instagram. 

Er den veldig kort bak?

Her har jeg tatt et bilde til deg som viser hvordan shortsen min sitter på. Dette gjelder alle de andre shortsene. Nei, jeg syns ikke den er kort. Dekker det den skal dekke. Har sett mange gå med runwaydreamz shortser hvor man ser halve rumpa på de, tror enkelte shortser desverre er kortere enn andre. Jeg har vært utrolig heldig med og ha klikket hjem de som sitter perfekt. Usikker på om jeg kommer til å kjøpe flere over internett, ettersom jeg ikke kan svare på hva som er kort og ikke. Syns det er lite pent å vise rumpa til hele verden. 

Hvordan er størrelsene? 

Igjen, veldig varierende. Jeg er normalt en xs i klær – samme i disse shortsene. Etter mange kjøp har jeg funnet ut at alle shortsene som er low waisted er ganske store rundt midjen, så der ville jeg nokk gått ned en størrelse. 


 


 

 Hva syns du om størrelsen i Runwaydreamz?  Ikke glem konkurransen her.

5 kommentarer

Siste innlegg